Projekter

PROJEKTER

Igangværende projekter

Solceller og batteri

Vi har fået tilbud på et projekt med solceller og batteri. Projektet kan gøre os selvforsynende med strøm, og bakker op om vores certificering som ZeroSport-klub i Project Zero og bæredygtighed i Dansk Rideforbund.

Den første ansøgning til Norlys Vækstpulje blev afvist, men vi fik lov til at fremsende ansøgningen til anden runde, hvilket selvfølgelig er blevet gjort. Vi forventer svar den 31. august 2022.

Kontaktperson på projektet - Lisa Nielsen, 40 24 04 39

Springmateriale med sponsorer

Vi er i gang med at kontakte virksomheder for at få dem til at købe vinger, fyld eller hele sponsorspring til klubben.

Kontakt Majbritt Grün Larsen eller Lisa Nielsen, hvis du kender en virksomhed, der skal kontaktes.

Projekter med LAG-tilskud

Projekterne "Ridesti med sanseoplevelser" samt "Ny, større og handicapegnet rytterstue" er finansieret med støtte fra LAG.

Projekter de seneste år

De sidste par år har det altovervejende projekt været vores udvidelses- og moderniseringsprojekt "Rammer, der strammer". Projektet i sin helhed er lagt i skuffen i forbindelse med generalforsmalingen i februar 2017.

Men vi har fået lavet mange delprojeter:

• Der er lavet et undersøgelsesrum til ridefysioterapien i 2015
  • Der er lavet et stort, flot værksted i 2015