Fastelavn sponsorstævne 2024

Kære rytter og familie på Broagerlands Rideklub

Fastelavns sponsor stævne 2.- 3. marts 2024

Vi glæder os igen i år til at afholde fastelavnsstævnet, hvor vi håber at samle rigtig mange penge ind til vores projekt ”Ny elevpony/hest”

For at deltage i fastelavnsstævnet, skal man derfor finde en sponsor der vil sponsorere et penge beløb, mindst 200kr. men gerne mere.

Det kan være virksomheder, frisøren, mekanikeren, mor og far, bedsteforældre osv.

Vil du hjælpe med at skaffe gavesponsor?

Alt arbejde til stævnet er frivilligt, og alle gør en stor indsats for at skaffe så mange sponsorer som muligt.

Derfor vil vi også gere belønner de rytter der gør en ekstra indsats med en lille sponsor gave.

Hjælp med at finde sponsoerer til gaver - Print og udlever dokumentet til gavesponsoren, de skal bruge brevet til deres regnskab.

Sponsorgaver kan afleveres efter aftale med Dorthe Pabst, 41 82 19 18

Alt info, sponsorer kontrakt og Gavesponsor, vil også hænger på tavlen i stalden og på Facebook ”Broagerlands Rideklub”

YDERLIGERE INFO:

Ved spørgsmål kontakt underviser eller stævneudvalget

Mvh.

Stævne udvalget